У четвер, 3 червня, Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт №5094 “Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами”.
Законопроєкт передбачає внесення змін до дев’яти законів.
Автори документа пропонують у законі “Про рекламу”, зокрема, передбачити створення відкритої електронно-інформаційної бази даних зовнішньої реклами, впровадити кодування кожного рекламного засобу двомірним штрих-кодом (QR-код), що міститиме відомості про власника та конструкцію.
Крім того законопроєкт також пропонує врегулювати порядок розміщення реклами на транспортних засобах, заборонити рекламу на об’єктах культурної спадщини і встановити єдиний порядок розміщення зовнішньої реклами, здійснення дозвільних процедур та видачі або відмови у видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Очікується, що ухвалення цього законопроєкту дозволить зменшити кількість зовнішньої реклами в Україні на 50%.