Главная > кнопка справедливості > Сповідь продавця тернопільського «Сільпо»

Сповідь продавця тернопільського «Сільпо»

22.07.2015 13:00


У нашу редакцію надійшла скарга продавця місцевої мережі торгових центрів «Сільпо» на злобних покупців.

 

Я працюю в одному з супермаркетів нашого міста вже більше року. Робота мене повністю влаштовує. Єдине, що мене шокує це наш менталітет.

 

Кілька днів тому я стала свідком як до моєї співробітниці озлоблено кричала жінка, бо їй кортіло, щоб обслужили її негайно.

 

Хочу зауважити чекала вона не більше трьох хвилин, а висловлювалась так, наче вона від ранку там стоїть. Тим паче, продавець не займалась особистими справами,а виконувала свою роботу, обслуговувала іншого покупця.

 

Панянка з черги мало того, що викрикувала на все «Сільпо», то ще почала лаяти дівчину!

 

Шановні покупці, хочу звернутися до вас. Ви часто скаржитесь на те, що в нас мала кількість персоналу, ми, звісно, робимо все можливе для того, щоб це виправити, та задумайтесь над тим, чи стане нас більше, якщо замість «дякую» я чую образливі слова.

 

Зі слізьми на очах, я вимушена ввічливо відповісти: «Дякую вам за покупку. Заходьте до нас ще», а кортить сказати зовсім інше.

 

Звісно, в нас є розуміючі люди, з якими не страшно будувати нову країну, та це меншість.

 

Поважайте нашу працю, бо, пам’ятайте, що у цьому світі діє закон бумерангу.


Продавець у тернопільському «Сільпо»

Анастасія Шурава

Публікації з рубрики "Кнопка справедливості" не є журналістськими матеріалами і не відображають позицію редакції. Відповідальність за наведені у публікації дані несе дописувач. Редакція зберігає за собою право не публікувати дописи у "Кнопку справедливості", якщо вони містять нецензурну лексику чи наклеп.


Поділитись:



Актуальне   




Залишити повідомленняx

У Вас є новини, побажання, критика чи просто бажаєте висловити своє бачення подій? Розміщуйте на нашому сайті інформацію яку б Ви хотіли щоб почули інші.


* Позначенні поля обов’язкові для заповнення

x